2017/12/17

「新北市 金山區」洋荳子咖啡 北海岸必訪海景咖啡廳

北海岸景點衆多,尤其人潮更多。若要有個休息聊天又能拍照打卡的地方很推薦洋荳子咖啡館。唯門口只能停約4輛汽車,推薦早上前往可避開人潮。

洋荳子

02-2408-2455
新北市金山區忠義路29之1號

請幫我按個讚讓我有更多動力繼續分享!
寫文章費時費力,部落格更新較慢,追蹤我就能一起即時探索cafe!


沒有留言:

張貼留言


咖啡和旅行對我來說是共存的。 喜歡旅行,而旅行時總離不開咖啡,也藉此了解當地的文化。 喜歡造訪新的咖啡廳,每次推開門都是場未知的小旅行。 對我來說這是體驗生活的方式。

For me, coffee and journey are essential to each other.

Coffee is an indispensable element in my journey, when I
capture authentic culture through lingering in local cafes.

new cafes always excite me. The moment I open the door and smell coffee aroma, I know an unknown journey is awaiting me.

It is the best way to experience life.